امداد خودرو یاسوج

امداد خودرو یاسوج با دارا بودن کادری بسیار حرفه‌ای و بهره مندی از جدیدترین و بهترین لوازم و تجهیزات یدکی آماده ارائه خدمات امدادرسانی به انواع خودروهای وارداتی و داخلی است. خدمات مجموعه امداد خودرو یاسوج شامل (پنچرگیری سیار و مکانیک سیار، امداد باتری و برطرف کردن مشکلات آن، سوخت‌رسانی سیار ، تعویض لاستیک خودرو ) و دیگر خدمات مربوط به خودرو در محل می شود. تمامی خدمات ذکر شده به وسیله نیروهای با تجربه و ماهر در محل مورد نظر شما انجام خواهد شد.

امداد خودرو یاسوج

امداد خودرو یاسوج دارای مجوز رسمی فعالیت از سازمان های ذیربط بوده و تمامی پرسنل ما در وظیفه خود بهترین و دقیق ترین هستند.مجموعه ما در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند. ماشین‌ها خراب می‌شوند، لاستیک‌ها پاره می‌شوند، چراغ‌ها از کار می‌افتند، باتری‌ها می‌میرند، سوخت تمام می‌شود، چرخ‌ها گیر می‌کنند، حیات وحش از جاده عبور می‌کند و کلیدها در داخل قفل می‌شوند. انواع تصادفات و حوادث جاده ای هر روز اتفاق می افتد و هیچ وقت در زمان مناسبی نیست. بهترین کمک های جاده ای سریع و موثر است ، ما دائماً در دسترس هستیم و در صورت امکان، اولویت را برای حل مشکل در محل قرار می‌دهیم، بنابراین می‌توانید با خیال راحت با ماشین شخصی خود به جاده ادامه دهید و حتی از سفر به تعمیرگاه خودرو صرفه‌جویی کنید.

ما بلافاصله خودروی شما را برای تعمیر می کشیم و مطمئن می شویم که شما و مسافرانتان می توانید با خیال راحت به مقصد خود ادامه دهید. وقتی به ما نیاز دارید ما آنجا هستیم فقط کافیست تماس بگیرید خودروبر و یدک کش به خودروهایی با ابزارآلات خاص که بر روی آنها تعبیه ‌شده اطلاق می شود، این ماشین ‌آلات جزو ابزارهای کاربردی و لازم در خدمت شرکت های امداد خودرو و شرکت های معتبر خدمات امداد جاده ای قرار دارد.

اهداف امداد خودرو یاسوج

از انواع خودروبر و یدک کش جهت جابجایی وسایل نقلیه نظیر ماشین و موتور، خودرو های آسیب‌ دیده از تصادف و یا خودروی گرفتار در شرایط جوی نامناسب و یا خودروهایی که دچار نقص فنی و عدم توانایی برای ادامه مسیر شده استفاده می شود. وظیفه حمل خودرو معیوب و خراب به تعمیرگاه یکی از خدماتی است که توسط خودروبر ها انجام می شود. در هر ساعتی از شبانه روز در یاسوج، خودروی شما دچار هرگونه مشکل و خطایی شد فقط کافیست با شماره ما تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس متخصص و باتجربه ما توضیح دهید . امدادخودرو یاسوج انواع خودروهای شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط یاسوج و شهرستان های کشور جابجا می کند.

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امداد خودرو جاده ای یاسوج تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت به یاری شما می شتابد اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند. دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به خودروبر داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *